Pages

Wednesday, August 15, 2012

WTF : Henyak kepala suami sebab tak dibeli baju raya..

assalammualaikum wbt dan salam lebaran..


kahkahkahkahkah..hampeh punya bini..dengan lesung batu kau tibai kepala laki kau sebab tak dapat baju raya..kahkahkahkah..nampak macam kelakar, tapi sedarkah beliau kalau nak tinggi suara dengan suami pon dah berdosa apatah lagi henyak terus..kahkahakah..

maaf aku cuba nak menulis dengan serius tapi tajuk berita ni buat aku tak tahan nak gelak..gelak-gelak jugak, tapi korang ambil la iktibarnya ok..dah gila sangat ke masyarakat kita harini..sakit jiwa aku rasa kalau sebab tak dapat baju raya dah begaduh sampai macam tu sekali..

So sedikit nasihat aku nak sampaikan untuk suami-suami diluar sana..belikan bini anda baju raya kalau tak nak kepala dihenyak dengan lesung batu atau objek yang lebih bahaya..LoL..



9 comments:

  1. 1st!.. hahaha.... ganaih sangat aih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jgn henyek menghenyak kepala laki ko mell..hahhaa

      Delete
    2. takde maknenye.. aku isteri yang lembut dan memahami.. kehkeh.. law dia nak beli aku amik.. law tak beli sendiri.. xluak mana pun.. tp dia belikan.. hehe

      Delete
  2. ni yang buat ak takut nk kahwin nie ...(=.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA..ko baik2 kopi..kene henyak nanti pas kawin baru ko tau..ekeke

      Delete
  3. hamboi, ni geng bini2 gengster ni =P

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. haa..tau pon ko..ingat ko sorang je ganas..

      Delete