Pages

Friday, January 04, 2013

Karya seni yang ohsem

assalammualikum wbt..

Lama gila aku tak update blog ni..kesian kau blog.mentang-mentang orang tak kenal, aku ambaikan pulak kau ye..haha..sori la blog..kahkahkah..tapi macam sayang pulak duk biarkan je kau camni..-_-'
ok ok..aku update ko sekarang..hehe..

Btw, aku seorang yang meminati seni sebenarnya..walaupon aku kasar..ada sikit la kelembutan dalam jiwa aku sebabkan minat seni..hahaha..bak kata sorang chef ni (lupa nama dia apa)..that's why la kenapa ramai chef lelaki ni lembut-lembut sikit sebab berjiwa seni..ada yang melahirkan jadi lembut macam bapok, ada yang melahirkan dengan karya-karya sahaja dan ada jugak yang melahirkan dengan sikap..jiwa depa seni sangat kot...haha..

ok.sebabkan  kat blog ni aku tak perlu cakap banyak,dan orang bukan masuk pon..haha..amik la ni terus..benda ni dah lama pon aku tau..saja la untuk simpanan koleksi2 seni realistik yang ohsem macam ni dalam blog aku..


Lukisan Ikan emas 3D realistik 

Seorang  Japanese artist yang lebih artistik dari maria ozawa telah memukau aku dengan karya lukisan ikan emasnya yang 3D dan sangat hidup dengan hanya melukis dengan mengunakan cat acrylic dan cecair clear resin..this is ohsem bro...



ini adalah lukisan...




Lukisan pensel yang realistik HD..

Lukisan ini dihasilkan oleh pelukis Itali dengan hanya mengunakan pensel..wtf..serius dah macam gambar yang diambil mengunakan mod black and white..gambar yang aku snap pon lebih buruk dari ni...deymm..







14 comments:

  1. firsttt! alaaa, ni bukan blog rasmi ko

    ReplyDelete
  2. kahkahkahkah..ok la tu..bukan selalu ko nak dpat 1st..terharu aku ko singgah gak sini wadi..

    ReplyDelete
  3. Gila ah! Lukisan ke tu? Nampak real seh. Aku dengki tul ngan org pandai melukis ni. Aku pandai lukis org lidi je. Hahaha!

    ReplyDelete
  4. ohhh wa baru cam surprise kenapa follower sikit nak mati.. rupanya bukan official punya... miahahhaa!! ehhh awat gambar diatas mengguriskan jiwa?? nampak macam snap guna canon jeee.... (dengki)

    http://gojesss.blogspot.com

    sempat lagi.. mekasih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..blog ni personal oni..kalau aku nak tulis emo2 nanti aku tulis la kat sini..hehe..biar tak ramai pembaca pon takpe..

      Delete
    2. Nak jugak aku baca cara kau luah perasaan camne. Wakaka!

      Delete
  5. Saya sndr minat dengan seni jadi mmg tertarik dengan kebolehan yang mereka (penghasil2 karya) ni. Pergh! tak tau nak kata pe tapi lukisan ikan tu mmg pergh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon tak terkata kagum dengan lukisan dan art jenis tu apple..dah la cantik, nampak hidup pulak..

      Delete
  6. Gilaaa laaaa lukisan maria tu mmg sama mcm NA!!!!

    Mmg mereka hebat!
    Serious x nampak mcm lukisan T_T
    Seronoknyee jd org yg berseni kan Bundle???

    ReplyDelete
  7. Perghhh! Memang ohsem!!
    Tangan aku memang tak brseni langsung..Muahahaha...

    ReplyDelete
  8. Terkasima betul tgk hasil lukisan tu..
    Betul2 cantik....

    Kreatif betullah.....

    ReplyDelete
  9. wow keren banget gan ide kreatif dan inovatif

    ReplyDelete