Pages

Wednesday, July 04, 2012

Kl-Batang Kali


Semalam member opis aku ada cerita satu benda lawak kat aku..kejadian tu berlaku masa dia studi kat UTM KL ni..satu hari tu dia ada jemputan kenduri kat Batang Kali hulu selangor..awek yang jemput punya pasal..berkobar-kobar la semangat nak pergi tu..

So member aku ni ajak la roomate dia pergi sama dengan dia..yang kelakarnya dua-dua ni bukan la orang selangor atau KL..so haram tak tau kat mana letaknya Batang Kali tu..kahkahkahkah..tapi diorang ni bijak..masalah kecik je tu..semua boleh settle..tapi cara diorang nak selesaikan masalah tak tau tempat tu kat mana memang aku kenot brain..hahahhaaha....

Berbekalkan sebuah motosikal EX5..perjalanan diorang bermula dari UTM..sampai Jalan Tun Razak dah blur nak ikut jalan mana..kahkahkahkah..so diorang pergi la kat stesyen bas kl tu(bukan puduraya)..dari situ diorang ni tengok-tengok la bas mana yang akan menghala ke Batang Kali..

yang lain dari lainnya..diorang bukan nak naik bas tu pergi kesana..diorang cuma follow je bas tu dari belakang..bila bas tu berhenti, diorang pon berhenti hingga sampai la kat Batang Kali tu....serius aku rasa ni cara yang paling gila dan tak kan sesat jalan..kahkahkahkah....sekian tu la lawak yang aku nak kongsi kali ni..

lawak tak, lawak tak?..

No comments:

Post a Comment