Pages

Wednesday, July 04, 2012

Rokok nan sebatang..

Tajuk entri aku ni sama sekali takda kaitan pon dengan apa yang aku nak tulis..aku saja guna tajuk ni semperna nama sebuah blog yang baru aku jumpa..tertarik pulak aku dengan ayat title blog dia ni.."rokok nan sebatang"..hahaha..penulis blog tu juga merupakan seorang penulis novel dan penulis rencana untuk macam-macam blog jugak..senang citer dia memang seorang penulis yang bagus laa..

Walaupon aku tak pernah berniat untuk jadi penulis apatah lagi bercita-cita menjadi penulis macam admin "rokok nan sebatang tu"..dalam tak berapa nak sedar..dah banyak jugak penulisan yang aku hasilkan dengan blog-blog aku..kahkahkah.sekalipon bahasa penulisan aku tah apa-apa dan tak seindah bahasa En.H aku cuba sampaikan cerita-cerita aku dengan gaya sendiri..tak mungkin la aku boleh jadi macam H kan..hahaha...

Seronok menulis ni bagi aku ialah bila orang suka apa yang kita tulis..dan sebab tu jugak la aku tak pernah ambil kisah soal ranking alexa, seo, traffik,followers dan apa-apa je la lagi isu untuk dinilai sebagai seorang blogger hebat..semua tu tak penting pon bagi aku..yang penting pembaca dan kawan-kawan..kalau korang rasa nak pergi jauh dan femes dalam bidang penulisan ni, selamat berjaya aku ucapkan..aku tak bercita-cita tinggi pon camtu..hehe..

Satu lagi kepuasan dan kebanggaan yang aku capai dalam blogging ni ialah, dengan blog aku ni jugak aku nampak ramai blogger dapat mengeratkan lagi hubungan sesama kita..pembaca baru atau lama blog sampah aku dah ramai pon kenal satu sama lain..tak payah pon nak buat group blogger kan..haha..(aku teringin la nak jumpa korang semua lepak betul2..)


kata Chuu :
Aku banyak kenal blogger lain dr blog kau kot bundle! dah jd mcm tapak pertemuan kot hahaha. yang bestnye sume yg aku kenal dr sini mmg TAK CENTER! kahkahkah. caya la brader :>

kata Liyaa :
Reader aku adalah reader kau gak.. Sbb aku banyak curik reader2 kau jadik reader aku. & aku dah kata, blog kau ni adalah markas.

kata Aien :
mungkin esok2 jadi markas mencari jodoh pulak..siapa tahu. errrr...


Jujurnya aku tak kisah korang semua nak buat markas ke, nak cari jodoh ke, nak curik reader ke dari blog aku ni..aku lagi suka kalau korang rajin masuk blog aku..korang semua yang sokong aku adalah terbaik..nama yang aku tak sebut kat atas ni bukan la bermakna korang tak support..cuma komen-komen minah bertiga ni dalam entri lepas aku kat blog sampah buat aku tacing sikit..terharu maa..hahaha..

Ok la..tu je aku nak story..away..sap kok tang lu...


p/s : aku dah ada blog baru lagi..tapi wordpress la..nanti aku kenalkan kat korang..hehe..

33 comments:

  1. Replies
    1. Kalo nak ikutkan, aku pun banyak kenal orang daripada blog ko jugak..Liyaa, Chuu, Sida-sida, Payeh, Aien, Yuyu, errrr..semua ppuan jer kan? hahaha..

      Delete
    2. 2nd..demn ak lambat beberapa detik jer :P...'yang bestnye sume yg aku kenal dr sini mmg TAK CENTER! kahkahkah' apa maksud center oleh chuu tu? ak kureng mgerti

      Delete
    3. maksud chuu tu..ko dengn h dan lain2 yang dia kenal kat sini semua tak betul..biol semuanya..aku je ok..hahaha

      Delete
    4. ooooo vocab bru ni mcm bawak kapal tu..kahkahkah

      Delete
    5. hahahha..tunggu..entri matjebon part6 final dah siap..hahaha..

      Delete
    6. Nama aku tu eja elok2!! Grrr....Hahahah...

      Delete
    7. amboii bundle., kau je la yg center ye., :-w

      Delete
    8. pengetua mesti la center..kehkehkeh..

      Delete
    9. geng laa..yela2 aku pon tak center gak..

      Delete
    10. malas pulak tengok orang gila 1st kat atas nun.. kahkah.. center tak center, hidup mesti terus. Ntah dari komik mana ayat tu.

      Delete
    11. ha la..nami yang ko buat kat entri ko tu..hahha..best la penulisan dia..aku suka..hehe

      Delete
  2. Tah ko h..nak kenal ngn awek2 je..jgn bwk diorang lari ikut ko dah..grrr..pinjam boleh tapi pulangkan balik..curi berhemah cam liya..ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..aku x pernah terniat nak curi apa2 drpd blog ko..kalo curi pun setakat curi resepi bundle al-ramadani jer..:>

      Delete
  3. Kenapa kata aku tak ada pun? Hahaha...
    Jap2, chuu kata jumpa yang tak center tu aku tak termasuk kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kata ko tak buat aku tacing tapi selalu buat aku sentap je..ekekeke..

      memang ko sebenarnya paling biol tu..nasib ko sedar..hahaha..

      Delete
    2. Kahkahkah...Kuang hajoo....

      Delete
    3. betul la sida..ko paling senget sebenarnya..zzzz

      Delete
    4. sida., jgn harap ko telepas dr termsok dlm klngan TAK CENTER tuh hahaha

      Delete
    5. hahahhaa...biol paling tak tak center ko la sida..tanya chuu kalau tak caya..kehkehkeh..

      Delete
    6. Aku betul jep..Center jep.. Aku tak tau nape korg buat fitnah mcm ni..Hahaha...

      Delete
  4. Satu hari nanti ada peluang kita lepak2 jua bro. haha.. lepak2 sambil makan juadah yang berdasarkan resepi bundle al-ramadani. Agaknya siaplah akan 1st tiba ke majlis tu nanti jika bukan Encik H.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cun..ade peluang kita lepak reramai lagi best..tapi takkan nak buat resepi aku..kang ramai keracunan makanan kang..hahaha..

      H ftw--1st milik dia..wakakaka..

      Delete
    2. Apple ni kekdg aku rasa maken lama maken lawak r. Takleh blah tul aku ayat dea. Nak makan juadah resepi bundle al ramadani r. Pastu dea gi menganjing H lak yg dtg 1st kat majlis tu. Err asal aku rasa lawak gila r? Ahaha!

      Delete
  5. Kau tacing ke Pakcik? Ahaha! Aku baca ayat aku blog kau sbg markas tu, err tetiba aku rasa dah lama tak lepak kat blog kau. Lama dah Pakcik kita tak ngumpat2 kan? Err tetiba aku lak yg tacing. Kahkah!

    Hamboi. Dah wordpress lak. Maken advance dah. Ni yg aku nak kena cpt2 blaja dpd kau ni.

    ReplyDelete